Selamat Datang Ke Laman Sesawang SK Sungai Judah (A) Pulau Carey

Saturday 15 March 2014

Action Song: SK Sg.Judah Tempat Ke-5

 Pada 8 Mac yang lalu, SKSJ telah menyertai karnival Bahasa Inggeris Peringkat PPD Kuala Langat 2014 yang telah berlangsung di 3 tempat yang berbeza iaitu SMK Sijangkang Jaya, SK Sijangkang Jaya dan SK Kg.Medan...

SKSJ telah menghantar wakil di dalam acara action song dan juga acara poetry. Acara Action Song telah diadakan di SK Sijangkang Jaya manakala Poetry diadakan di SK Kg.Medan...Tahniah diucapkan kepada peserta action song kerana telah mendapat tempat ke-5 dalam acara tersebut. SKSJ telah berjaya untuk naik ke pentas dan telah dapat membuktikan bahawa sekolah asli juga dapat bersaing dengan sekolah luar dalam acara yang melibatkan Bahasa Inggeris.Well done guys!!

Tahniah juga diucapkan kepada jurulatih action song SKSJ Mr.Safwan kerana berusaha dan bersusah payah melatih murid-murid SKSJ denga tekun tanpa berputus asa. Good Job Teacher!!

Semoga tahun depan SKSJ dapat lagi naik ke pentas untuk memenangi lagi pertandingan ini..Insyaallah..

Peserta Poetry SKSJ bersama Teacher Priya

Peserta Action Song bersama-sama guru pengiring (Cikgu Halimi & Cikgu Azurah)
Sebahagian aksi persembahan daripada SKSJ yang sangat bertenaga

Menarik dan bertenaga.....

Pelbagai aksi yang menarik minat juri

Bersemangat dan terus berusaha

Dan akhirnya kami mendapat tempat ke-5 daripada 12 sekolah yang bertanding..kami satu-satunya wakil daripada sekolah asli di Kuala Langat...Syabas..

No comments:

Post a Comment