Selamat Datang Ke Laman Sesawang SK Sungai Judah (A) Pulau Carey

Saturday 15 March 2014

Majlis Penyerahan Kenderaan APV Sumbangan SUZUKI

Assalamualaikum warga pembaca...
Entri ini mungkin agak lambat untuk di'post'kan kerana pada 15 Februari yang lalu, satu majlis penyerahan kenderaan APV sumbangan Syarikat SUZUKI kepada SK Sg Judah (A). Memandangkan terdapat masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan menyebabkan entri berkaitan majlis ini gagal di'post'kan dengan cepat. Tapi alhamdulillah, segala kekusutan tadi telah dapat diselesaikan jadi kami segere meng'post'kan segala peristiwa dan majlis yang berlaku sepanjang bulan Feb dan Mac ini.





Majlis penyerahan Kenderaan APV ini telah dirasmikan oleh Encik Mohd Salleh Bin Mohd Kassim, Timbalan Pengarah Pendidikan Selangor. Malah majlis ini juga telah diserikan dengan kedatangan Encik Keiichi Suzuki, Pengarah Urusan Suzuki (M) Sdn. Bhd.
 
Majlis ini  bermula pada pukul 9.00 pagi dan telah diserikan dengan persembahan jo'oh dari masyarakat Mahmeri kampung Sg.Judah. Majlis ini dimulakan dengan ucapan alu-aluan daripada pengerusi majlis seterusnya ucapan Encik Abd. Rahman Bin Ahmad, Guru Besar SKSJ dan ucapan perasmian dari En. Mohd Salleh, Timbalan Pengarah Pendidikan Selangor. Majlis tamat pada pukul 12.30 tengahhari.

Majlis gimik Penyerahan APV ini telah dilakukan di padang yang mana gimik helikopter kawalan jauh telah membawa replika kunci dan dibawa kepada En.Keiichi Suzuki untuk diserahkan kepada Guru Besar SKSJ. Kenderaan ini bertujuan untuk kegunaan pihak SKSJ dalam semua aktiviti yang melibatkan warga SKSJ terutamanya murid-murid yang memerlukan pengangkutan untuk ke luar mengikuti program atau pertandingan di luar sekolah. Pendek kata APV ini merupakan kenderaan rasmi bagi SKSJ.
 
Kami warga SKSJ mengucapkan ribuan terima kasih kepada Syarikat SUZUKI kerana sudi menyumbangkan kenderaan APV ini kepada kami. Segala jasa anda amatlah bermakna bagi kami..
 
kami bersama kendaraan APV kami...

Kenderaan rasmi SKSJ

Majlis Penyerahan APV masuk suratkhabar ok...glamor SKSJ..
 


 

No comments:

Post a Comment